گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

میانه میدانم آرزوست

نمی دونم چرا یکهو این عنوان اومد توی ذهنم و  نوشتمش

این روز ها به محض اینکه فراغتی (یک لحظه فکر کردم فراقتی) پیدا می شود مشغول خواندن میشم  از نوع بلاگی اش

یک جورایی دارم سرک میکشم  تو افکار بقیه ای که  حداقل یک جای مشترکی باهاشون دارم

هر چی  می خونم  بیشتر یه این نتیجه می رسم که واسه خیلی هامون اینجا یک کنج خلوتی است فارغ  از چشم نامحرم ، حرفهایی که دلمون میخواد رو بنویسیم و راستش رو بخواهید من فقط برای خودم نمی نویسم ، بقیه رو نمیدونم. 

البته من بیشتر پیجهایی رو میخونم که روزمره می نویسند 

 تازگی  ییج  جذابی رو  پیدا کردم که تو هر فرصتی میرم‌میخونمشون ،  واقعا با همه بیگانگی نزدیکی فراوانی احساس می کنم 

 شاید به خاطر یکسان بودن تجربیات از لحاظ دوره زندگی باشه نمیدونم

دلم‌می خواست از یکیشون  اینجا  حرف بزنم که فوق العاده مینویسه ولی شاید دوست نداشته باشه که اسمی ازش  بیارم . همین قدر بگم که من گاهی چند بار در روز میرم ببینم مطلب جدیدی مینویسه یا نه.  البته چند تای دیگه هم هست که خیلی خوبند ولی ایشون وافعا عالی هست قلمشون

  فکر کنم نویسنده  باشند. 

این پست رو که شروع کردم به خاطر این بود که در این مورد یک چیزهایی بنویسم ولی من اصلا انشا نوشتنم هیچ وقت خوب نبوده نتونستم خوب حق مطلب رو ا دا کنم و بپزمش که خوش مزه بشه.


قدیما رمان زیاد میخوندم و یک دوره ای دوتا کتاب از یک نویسنده خوندم که خیلی بهم‌چسبید،  علتش این بود که خیلی روون مینوشت  و بخشی از تجربیات توی یکی از قصه ها یک جورایی شبیه زندگی من بود. شایدم من دلم میخواست اون چیزها رو تجربه کنم

کتاب عادت می کنیم رو منظورم هست زندگی توش جریان داشت و هنوز دلم میخواد  بخونمش دوباره

فکر کنم پر فروش هم بودند هر دو

خیلی نوشتم دیگه

بقیه اش رو میگزارم برای فرصت بعدی

آها یکی دیگه هم پیدا کردم دیروز 

راستش به یک دلایلی چند روزی مطلب خوندنی نداشتم رفتم‌کلی گشتم یک پیج مشابه پیدا کردم اونم خوب بود و یک بخشی از قصه هاش اصلا قصه خود من بود نکنه خودم بودم؟

یا شاید اون بارو تو داستانش من بودم

خیلی چرت و پرت گفتم

به نظرتون من نیاز به تراپیست  ندارم؟

خودم فکر می کنم دارم 

قبلا رفتم و کلا از زندگی نا امیدم کرد گفت باید بکوبم از اول بسازم

تا بعد


بعد نوشت : من اول تند مینویسم بعد چک میکنم و کلی غلط در میاد از توش. ویرایش میکنم ولی در نهایت کلی اشتباه املایی انشایی داره کاریش نمیشه کرد با موبایل سخته نوشتن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد