گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

له له

امتحانی میدهیم، امتحانیاااا؟ 

 

داغون داغونما!   

 دو تا 4.5 ساعت  و خورده ای سر جلسه 

  

باورتان بشود . می شود؟!

تازه این میان ترم بود!!

نخوت!

 

حسادت بیش از اندازه خیلی بده ، هرکی دچارش باشه نه خودش آرامش داره نه اطرافیانش !

نفهمی زیاد هم یه همچین چیزی تقریبا٬ و همچنین غرور زیادی !

حالا تصور کنید این سه با هم در یک نفر جمع شوند  ، چه فاجعه ای به بار میاید! 

لعنت بر هر چی نفهمی زیاد و حسادت بیش از اندازه و غرور بیجاست!

دل دیوانه

... 

من چه می گویم، آه  

با تو اکنون چه فراموشیها 

با من اکنون چه نشستن ها، خاموشیهاست 

تو مپندار که خاموشی من  

هست برهان فراموشی من 

 

من اگر برخیزم 

تو اگر برخیزی  

همه بر می خیزند.    - حمید مصدق

 

 

چقدر این شعر که تو سال 1343 سروده شده با حال و هوای امروز من میخونه  

 جالب نیست؟