گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

یک نوشته نامربوط

ناین الون 

 

 

 

 

 

پیوست:  

واقعا هم خیلی بی ربط بود. الآن هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا؟

خود کم اتاق داد دار بینی

با خودم میگم وقتی عصبانی هستی کاری انجام نده و چیزی ننویس، چون مشکل که حل نمیشه هیچ، مشکل جدید هم اضافه میشه اونم جدا  

 

اما قدرت خودداری آدم هم حدی داره خوب !

نداره؟

نخستین باران درست حسابی

باران آمد و من بدون چتر خیس خیس شدم

و من  ...

مجبوریم عنوان بگذاریم برای فرار از سر در گمی

عجب روزگاری است 

وقتی دروغ و دزدی و اختلاس و .... در مملکتی جرم مهمی نباشد و گاهی هم اصلن جرم نباشد 

باید هم به شوخی های زشت چند ....گیر بدهیم و زمین و زمان را به هم بدوزیم تا شاید مردمان جالبمان را که اتفاقا بسی به دنبال چنین سوژه هایی هستند٬ سر گرم کنیم و ... موج سواری کنیم ٬ که البته این به طور یقین در جهت اشتغال زایی است تا مرز دو و نیم میلیون خیلی راه داریم...

 

به هیچ وجه تنبیه  آن چند نفر را زیر سوال نمی برم  

باید مجازات شوند اما در حد جرمشان  

 

وقتی جامعه مشکل فرهنگی داشته باشد٬ وقتی آموزش مختل باشد نتیجه ای جز این داشته باشیم ٬ خوش خیالیم 

 

پی . اس.  

چند گاهی است دچار فراموشی شده ام به گمانم از نشانه های نخستین آلزایمر است 

هفته گذشته به جایی که بروم خانه دوستم سر از خانه قدیمشان در آوردم نا خودآگاه٬ 

موقع زنگ زدن یک آن به خود آمدم ٬ ای دل غافل 

سرگشته

عصبانی است

دلیلش کارهایش را نمی فهمد!! 

اگر مشکل جدی است چرا به حرفش گوش نمیدهد و پی چاره اش نمیرود؟ 

مدام می گوید راه چاره ندارد!  

شاید هم برای سوزاندن دلش این حرفها را میزند! 

کی میداند؟ 

 

باید فلش بک بزنیم تا بفهمیم جریان چیست، اما الان وقت ندارم!

جمهوری پارلمانی حکومتی!!!

کدام گزینه درست است؟ 

 

1- حکومت جمهوری 

2- پارلمان حکومتی 

3-حکومت پارلمانی

4- هیچکدام 

5- همه  موارد 

6- جمهوری حکومتی 

7- کلا حکومت! 

تحریم Elsevier

چند روز پیش خبری در آمد که پایگاه علمی  الزویر تحریم شده... 

تیتر را که دیدم، فکر کردم در ادامه تحریمهای غرب باز یه پایگاه ایرانی اسلامی تحریم شده ،

کنجکاو شدم ببینم جریان چیست!! 

دیدم بله ( بله را با کش فراوان بخوانید)! 

وزارت علوم ایران الزویر را که یک ناشر بزرگ مقالات علمی است، تحریم کرده و هر کسی آنجا مقاله بچاپد، حساب که نمی شود هیچ، نمره منفی هم دارد.

و اشتباه من به خاطر ذهنیت قبلی  و همچنین  فارسی نوشته شدن الزویر که شبیه کلمات عربی است، بود...  

دلیل چی بوده  

این:  

قصر علمی غرب نباید با خشتهای ما ساخته بشود.... 

 

واقعا دلیل محکمی است !!!

 

پس این کلبه علمی ما دارد با چه ساخته میشود؟ 

داستان زکات علم  پس چه میشود؟؟!!