گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

تحریم Elsevier

چند روز پیش خبری در آمد که پایگاه علمی  الزویر تحریم شده... 

تیتر را که دیدم، فکر کردم در ادامه تحریمهای غرب باز یه پایگاه ایرانی اسلامی تحریم شده ،

کنجکاو شدم ببینم جریان چیست!! 

دیدم بله ( بله را با کش فراوان بخوانید)! 

وزارت علوم ایران الزویر را که یک ناشر بزرگ مقالات علمی است، تحریم کرده و هر کسی آنجا مقاله بچاپد، حساب که نمی شود هیچ، نمره منفی هم دارد.

و اشتباه من به خاطر ذهنیت قبلی  و همچنین  فارسی نوشته شدن الزویر که شبیه کلمات عربی است، بود...  

دلیل چی بوده  

این:  

قصر علمی غرب نباید با خشتهای ما ساخته بشود.... 

 

واقعا دلیل محکمی است !!!

 

پس این کلبه علمی ما دارد با چه ساخته میشود؟ 

داستان زکات علم  پس چه میشود؟؟!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:17

سلام باهات کاملا موافقم اینا خودشون یادشون نمیاد از روی مقاله های همین الزویر و آی۳ پل ای بود ک تونستن مدرکشون و بگیرن

اتفاقا من فکر میکنم خودشون مدرکاشون بیشتر از نوع هاوایی هست٬ و حالا واسه اینکه بچه هاشون راحتتر مدرک بگیرن اینا رو تحریم میکنن آخرشم میگن اصلن مقاله لازم نیست بدید.
بفرمایید اینم دکترا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد