گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

یافتم

من خیلی  زیاد فکر میکنم

نشخار فکری دارم احتمالا 

گاهی وسط افکارم به یک شهودی میرسم که کلید بعضی چیزا برام  باز میشه و به نتایج جالبی میرسم 

 همیشه دلم میخواد اون لحظه رو ثبت کنم ولی بیشتر مواقع امکان نوشتنش رو ندارم به دلایلی و بعدا اون استدلاله رو فراموش میکنم دقیقا که چطوری به اون نتیجه رسیده بودم در حالی که در اون لحظه کاملا همه چبز برام واضح بود

به نظرتون چه بیماری دارم؟

راستی اینقدر گشتم تا بالاخره یک مشابهی یافتم یکم متفاوت مینویسند اما به نظرم خودشونند

مثلا در مکاشفاتم یافتم که کل حکومتها همیشه یک دوقطبی درست میکنند و قدرت رو دست به دست میکنند تا هی تقصیرات ر و گردن هم دیگه بندازند . البته در ظاهر ولی از پشت یکی هستند و فقط مردم رو سر کار میگذارند و به بیگاری میکشند و از منابع مردم و کشور به نفع خودشون بهره برداری میکنند . این نوع حکومتها به هیچ  عنوان نمیگذارند کسی غیر خودی وارد این چرخه بشود. درست نیست؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد