گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

انجماد!

 تا حالا شده تو یک وضعیت نا مطلوب باشید و یک شخصی که باهاش رودر بایستی دارید شما رو ببینه و شما از خجالت دوست داشته باشید که دود بشید برید به هوا یا آب بشید برید تو زمین! من چند بار شده اما ... بک بار چنان آبرو ریزی شد که من هنوز از یادآوریش چشمام رو به هم فشار میدم و به خودم لعنت میفرستم! 

متاسفانه از تعریف کردنش معذورم!   

بعضی از وبلاگ نویسان شروع کردند به تعریف چنین ماجرایی . خیلی جالب و خنده دار بود! منم مثلا میخواستم تعریفش کنم اما شرمنده ، هر چی سعی میکنم نمیشه! مساله یکم پلاس ایت تین هست!!

اینک نزدیکیهای آخر الزمان! جنگ بقا!

کودتا از این مسخره تر مگه میشه!؟!

خوبه دیگه، همه سیاست مدارای دنیا از قصه های تاریخی یاد گرفته اند! یک کلکی سوار میکنند و مخالفین پنهانیشون رو شناسایی و در نطفه خفه میکنند.

 نوش جانشان! زرنگ هستند و فرصت طللب. دنیای جدید همینه! باید بمانی به هر قیمتی شده . حتی با کشتن مردم خودت! هر موفقیتی قربانی میخواهد و قربانیان این روزهای سیاست مداران ، مردم عادی بیگناه هستند!

زمان

کاش "مرهمی بود زمان"!


به نظرم اننتشار اخبار دروغ گناهش از دورغگو اگه بیشتر نباشه کمتر هم نیست!

(قبل نوشت : تازگی ها مد شده  اسم فیلما طولانی و جمله ای شده ، من هم تقلید کردم و عنوان طولانی نوشتم!)



دیدید گفتم، شاهد از غیب رسید!

چند روز پیش که خبر تصادف سرباز های مظلوم اومده بود رو صدر اخبار ، یک عکسی از چند تا سرباز دست به دست میچرخید و میگفتند عکس همون بچه هاست که تو تصادف کشته شدند  و عکس مربوط به زمان کوتاهی قبل از تصادف است!!  اما من باور نمیکنم معمولا  این اخبار رو، و  دنبال منبع موثق میگردم ، هر کی هم بهم نشون میداد میگفتم این نمیتونه درست باشه! تا اینکه امروز کاشف به عمل آمد که اون عکس کشته شده ها نیست!

آخه چرا اینقدر مردم شایعه پراکنی هستیم ما!

آقا من نمی فهمم یعنی چی هر چی تو این گروهها و کانالها میبینن کپی میکنند و دوباره انتشار میدن؟؟ آخه یه بررسی ، جستجویی چیزی ، آخه چرا اینقدر شایعه پراکنی !

آخرش با این دروغها دوباره  ملت فهیم و همیشه در صحنه دوباره دکتر رو میارنش و به سعادت ابدی نابل خواهیم شد دور از جون!

پیپرلس!!!

بالاخره بعد از رفت و آمد فراوان  کار انجام شد. بعد از اون روزی که سیستمها قطع بود، دو بار دیگر مجبور شدم به سازمان مربوطه سر بزنم. بر خلاف اینکه مثلا قرار هست کارها رو الکترونیکی و اینترتی انجام دهند  باز آدم را میکشانند در صفهای عریض و طویلشان آنهم برای چه؟!  برای هیچ!

اینها رو نوشتم که بعدها عمق مطلب یادم بماند.


تو خود بخوان حدیث مفصل...




چه عجب اومدیم تو لیست!

آزمایش

آقا چرا من آپ میکنم اسمم تو لیست وبلاگهای بروز شده نمیره؟!

الو امتحان میکنیم 1    2     3    .....



آزمایش نمودیم بازم هم نشد!!

Quiz of kings addicted!

 یکی از وبلاگ نویسان عزیر یک  بازی موبایلی  معرفی کرده بودند و من حسابی درگیرش شدم. 

اعتیاد خیلی بد چیزیست، خعیلی....

پنج شنبه عزیز

من پنج شنبه ها رو خیلی دوست دارم

چون همیشه خستگیمو بعد از هفته ی شلوغ در میاره. یعنی تنها روزی هست که استرس کار و درس رو ندارم. البته چه پنج شنبه هایی که برنامه ریزی کردم درس بخونم یا کارای عقب مونده رو  انجام بدم،  ولی این روز فقط روز استراحت و تفریحه، البته بیشتر نیمه دومش.

الان هم توی اولین پنج شنبه گرم و مرطوب (رطوبتش کمی عجیبه) مشغول وقت گذرانی زیر درختان زیبای خیابان مورد علاقه ام هستم و البته تنها...

جاتون خالی


آخ اما امان از نیمه دوم جمعه....