گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

انجماد!

 تا حالا شده تو یک وضعیت نا مطلوب باشید و یک شخصی که باهاش رودر بایستی دارید شما رو ببینه و شما از خجالت دوست داشته باشید که دود بشید برید به هوا یا آب بشید برید تو زمین! من چند بار شده اما ... بک بار چنان آبرو ریزی شد که من هنوز از یادآوریش چشمام رو به هم فشار میدم و به خودم لعنت میفرستم! 

متاسفانه از تعریف کردنش معذورم!   

بعضی از وبلاگ نویسان شروع کردند به تعریف چنین ماجرایی . خیلی جالب و خنده دار بود! منم مثلا میخواستم تعریفش کنم اما شرمنده ، هر چی سعی میکنم نمیشه! مساله یکم پلاس ایت تین هست!!

نظرات 1 + ارسال نظر
Niloooofar یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 16:05 http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی کلبه ی خراب ما رو مزین کنین
9651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد