گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

چقدر خوبه آدم بتونه حرف بزنه  

اینجا اونجا با دوستان با بقیه...  نوشتاری ، گفتاری...

اندازه ای از خشم آدم فروکش میکنه 

 

بیاندیشید اگر جایی بود میشد فریاد زد (البته نه بر سر آدمی دیگر )

بی اندازه می توانست کارساز باشد 

به گمان من البته 

پریشان 

 

خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

نظرات 4 + ارسال نظر
الف.کاف جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:03

شدیدا باهاتون موافقم! شدیدا!
من چند سالی هست که آرزو دارم یه بیابون دم دست داشتم که وقتایی که از عصبانیت داشتم منفجر می‌شدم می‌رفتم تو این بیابون و تا دلم می‌خواست سر هیچ‌کس داد می‌زدم و تخلیه هیجانی که می‌شدم برمی‌گشتم به روابط اجتماعی!
آخ اگه بدونید چقدر به همچین چیزی نیاز دارم!
هیچ وقت کشته مرده‌ی ماشین‌دار بودن نبودم، فقط گه‌گاه تو این مورد دلم خواسته کاش یه ماشین داشتم و این جور مواقع لااقل می‌تونستم برونم تا یه بیابون نزدیک!

اما می‌دونید، بهترین راه یه چیز دیگست!
چون تا آدم خودش رو به بیابون برسه اون عصبانیت ِ یا خرابی به بار آورده یا فروکش کرده!
اخیرا به ذهنم رسیده این معماران و مهندسان ساخت و ساز باید یه طرح جدید بریزن و همون طور که هر خونه‌ای دسشویی و حمام و آشپزخونه داره یه اتاقک کوچیک، در حد دسشویی، بسازن که شدیدا عایق‌بندی باشه برای صدا و هیچ صدایی ازش درز نکنه.
همون طور که یه وقتایی لازمه بریم دسشویی و حمام، یه وقتایی که از عصبانیت داریم منفجر می‌شیم بریم تو این "اتاقک فریاد" و تا دلمون می‌خواد داد بکشیم و آروم که شدیم بیایم بیرون!
وای که عجب حالی می‌ده!!

این طوری هیشکی هم از آدم ناراحت نمیشه!
بخدا خیلی چیز لازمیه!
چرا هیشکی به این نیاز بشری توجه نمی‌کنه آخه؟!

آی گفتیییید!

باید به دوستای معمارمون بگیم یه طرحی از خودشون در کنند

اما چه فایده ، ما که امیدی به خانه دار شدن نداریم، چه برسد از نوع اتاق فریاد دارش!

تازه استفاده های دیگری هم خواهد داشت چنین اتاقی

میگم شما فکرهای بکری دارید ها
کاش در اتاق فکر مجازی ما شرکت میکردید

الف.کاف سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:13




اتاق فکر مجازی شما کجاست؟!


در محل کارمان

الف.کاف چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:32

؟؟

الف.کاف پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:48

خب یعنی فک نمی کردم محل کارتون باشه!


البته ما در آن شرکت چندانی نداریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد