گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

بعضی وقتها وقت، وقت نوشتن نیست! 

در طول روز گاهی مطالبی به ذهنم می آید که دوست دارم اینجا بنویسم، اما دسترسی ندارم. 

بر عکس وقتی دسترسی دارم، چیزی نیست که بنویسم. 

  

یک صحنه ای دیده بود بسی خنده دار 

 

دیدید بعضیها وقتی به موفقیتی دست پیدا می کنند، دوست دارند همه جا جار بزنند و همه را با خبر کنند که شاخ غول شکسته اند!! البته نمی خواهم بگویم شاخ غول شکستن آسان است، اما..... 

 

در کلاسی که جا برای همه نبوده و صحبت از کجا نشستن بوده، در میان صحبتهای بچه های ته کلاس، ناگهان یکی از آن جلو بر می گردد می گوید: " در دانشگاه ما همه کلاسهایمان 120 نفره است. آره، نیست که من پزشکی می خوانم ، کلاسهای رشته پزشکی همه این شکلی است و جا کم است، پسراها هم خیل پر رو هستند ، جلوی کلاس می نشینند و به خانمها هم اجازه نمی دهند جلو بنشینند" . 

 

زیادی سخت میگیرد این دوست ما؟

به نظر من که یک چیزی اینجا غیر عادی بوده. نبوده؟ 

 

حالا اصلن این چی بود نوشتی!  که چی بشه خوب؟؟

 گفتی وقت وقت نوشتن نیستا، درست گفتی! اما خودتم به حرف خودت گوش ندادی

نظرات 2 + ارسال نظر
الف.کاف جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:09

یه چیزی بگم؟
یه کاری بکنید ... گوشی‌تون جایی برای یادداشت داره؟
اکثرا دارن، حتما داره.
گوشی هم که همیشه دم دستتان هست و بهتر از کاغذه، کاغذ ممکنه گم بشه، دست کسی بیفته و و و
من پیشنهادم اینه که هر چیزی به ذهنت‌تون رسید، اعم از اینکه می‌خواید اینجا بنویسید یا نمی‌خواید رو همون موقع تو گوشی تون بنویسید و ذخیره‌اش کنید
بعدا تو فرصت مناسب اگه دلتون خواست میاید و اینجا یا هر جای دیگه‌ای که دلتون خواست می‌نویسید
اصلا ممکنه برای اینجا دلتون نخواید بنویسید، اما دلتون می‌خواد چیزی رو بنویسید، اصلا برای دل خودتون!
نوت‌های گوشی موبایل جای خوبی‌ست.
من امتحانش کردم، امتحان کنید، ضرر نداره انشاءالله

فکر خیلی خوبیه
ممنون که اشاره کردین
اما باز یک مشکلی هست که موبایل اینجانب قابل اطمینان نیست!
؛)
اما برای حرفهای کمتر خصوصی میتونم ازش استفاده کنم و حتما استفاده میکنم

سپاس

الف.کاف سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:10


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد