گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گارد نیاز!

 بزرگی گفته:

اونایی که در جواب حرفت میگن  "هر جور راحتی"٬ باید با جفت پا بری تو صورتشون٬ تا بفهمنن چطوری راحتی!  

می ترسم٬ چون خودم گاهی از این جمله استفاده میکنم!!

نظرات 2 + ارسال نظر
الف.کاف دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:32

جمله‌ی بسیار حرص درآوری‌ست!
من تقریبا هیچ وقت ازش استفاده نمی‌کنم

منم قبول دارم!
اما تقریبا با هیچ وقت فرق داره ها؟!

الف.کاف سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:36

خواستم بگم هیچ وقت بعد ترسیدم مثلا یه بار یا دو بار گفته باشم، بعد بگم هیچ وقت دروغ بشه! واسه همین گفتم تقریبا هیچ وقت!

خوب چی میشه جاش گفت؟
من فکر کنم روزی اون بلا سرم میاد
از همون میترسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد