گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

روان نژند

هر چقدر یادداشت قبلی را میخوانم بیشتر لجم میگیرد !

به حساب خودم خیلی سعی کرده بودم منظور خودم را  آشکارا برسانم٬ اما خیلی گنگ و سطحی و موردی شده ! نیمی از حرفی که درون ذهنم بود را بیان نمی کند!

در حالی که خواستم چیز دیگری بود 

اه ... 

سخت ترین درس دنیا که هیچ وقت درست آموزش داده نمی شود انشاء می باشد! 

 

همیشه دوست دارم از کلمات کلیشه ای و تکراری فرار کنم و گاهی نمی شود ٬ مثلا:

می خواهم بگویم بگذریم چه بگویم؟ 

دقت کنید به جمله قبلی! 

یک جمله پنج کلمه ای که چهار تا فعل دارد. شاهکار است!  

 

"گفت جرم راه رفتن نیست ره هموار نیست"

 

پی نوشت: یه چیزی پیدا کردم دلم نیامد در موردش نگم، من تقریبا چنین تعریفی تو ذهنم میاد بیشتر وقتها  

یادداشت 29 آذر 90 این وبلاگ رو بخونید!

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس شمس سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:48 http://bizna.ir

یک پیشنهاد ویژه : طرح بیزنا ( بیزنس ملی ایران ) برای شما که در اینترنت فعال هستید بسیار مفید است و می توانید در کمتر از یک دقیقه فروشگاه اینترنتی (رایگان) ثبت و ایجاد نمایید و به تجارت الکترونیک بپردازید...

ممنون
اما چی بفروشبم اونوقت؟!

مهسا پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://fekreajib.blogsky.com

سلام ...اره نم مشکل شما رو دارم ...
منتها بیشت رو شم راحت تر مینویسد از من.....

اینجا هیچ جا نیست! پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:44 http://www.hichja.com

خودت گفتی دیگه یه "غر خیلی طولانی" اینجور مواقع آدم میخواد بیشتر خودش رو خالی کنه.

نه
مشکل از نوشتنه منه
بلد نیستم دیگه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد