گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

میخوام گم شم!

چطوری میشه بریم یه جایی گم شیم هیچکی نتونه پیدامون کنه؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
الف.کاف سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:18

چرا؟


پ.ن:
این سئوالم خیلی خیلی محکم بود و یه جواب خیلی خیلی مفصل می خوام.

عنایت دارید دیگه؟

جواب مفصلی ندارم که چرا.
دلیل اصلیش خسته شدن از شیوه زندیگیم هست!

الف.کاف یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 14:48


عجب!!

خب اینجا که کسی نیست ... همین جا تو کامنت برام شرح بدید از چی ِ شیوه‌ی زندگی‌تون خسته شدید؟
(فوقش بعدا پاکش می‌کنید)

یه کم خودگشودگی کنید خب!
یه کم خودگشودگی یاد بگیرید خب!!


اصلا شیوه‌ی زندگی‌تون رو شرح بدید ببینم ... زود تند سریع!

سخته خوب!
صبح زود بیدار شدن و سر کار رفتن و کار بیهوده و ....
درس خواندن و
هزار جور به دل این و اون راه اومدن و ....
نگران آینده خود و زن و بچه و .... بودن
عدم امنیت شغلی و واسه همین بعد پیری درس خوندن و...
خستگی از کارای روز مره و وقت درست حسابی واسه تفریح نداشتن

کلان بگم پیر شدیم
بیخیال همش منفیه شما رو همه کسل میکنه

یه ورزش درس حسابیم نمیرسیم بریم

حالا این خودگشودگی حساب میشه یا نه؟
من دانشجوی خوبی نیستما!

الف.کاف شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 15:36


آهااااااااااان! حالا یکم شد!

می‌دونم سخنه ... من که یه نفرم و مشکلاتم به زعم متاهل‌ها کمتره کلی دردسر و بدبختی دارم، شماها که دیگه جای خود دارید.

ولی بخاطر مشکلات لب فرو نبندید
ازش حرف بزنید
کلا بازگو کردن مشکلات اگه منجر به یافتن راه حل نشه حتی، حداقل فایده‌اش اینه که آدم رو سبک می‌کنه.
پس ادامه بدید به خودگشودگی
شما خودتون معلمید، استاد!!


ممنون
اما من در بیشتر مواقع آدم درونگرایی هستم
با اینکه آشوب درونی زیادی دارم و به همون سبب گفتگوی درونیم فراوان است

حرفای این مشاور ها رو که گوش میدم به نظرم اضطراب و پریشانیم زیاده

چاره اش نمیکنم اما

بنابراین ها خودگشودگی کار بسیار سختی است جنرالی

سپاس اما ما نوآموزیم فعلا !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد