گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

کاش همه منطقی بودند!

امروز یه جمله ای رو که خیلی باهاش موافقم ٬ اینجا دیدم. 

 

 "  کسی که بلند حرف میزند ، چیزی برای گفتن ندارد "  

 

در حقیقت من فکر میکنم وقتی جواب منطقی نداریم ، داد و بیداد راه میندازیم!!

نظرات 3 + ارسال نظر
الف.کاف یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

.
کاش این جمله رو آویزه‌ی گوشم کنم...
یه عیب بزرگ من اینه که وقتی عصبانی می‌شم داد می‌زنم...

بده! نکنید این کارا رو !

الف.کاف سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:59

.
شما عصبانی می‌شید چیکار می‌کنید؟
برام بگید ... دوست دارم بدونم آدمها اگه بلدن خودشون رو کنترل کنن چطوری این کارو می‌کنن...

اوایل عصبانی میشدم داد و بیداد میکردم
اما حالا سکوت میکنم. چون عصبانیت بیشتر مواقع حین بحث و دعوا پیش میاد دیگه. وقتی سکوت کنی و جواب ندی تموم میشه.
اخه با داد و بیداد کشدار میشه، خصوصا وقتی طرفت منطقی نباشه!!

الف.کاف شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:46

.
ممنون

خواهش

قابلی نداشت!

اما همیشه هم نمیشه سکوت کردا. اون موقع سعی میکنم از اون موقعیت فرار کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد