گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

یک توصیه بسیار عالی

حجت‌الاسلام شهاب مرادی از جوانان خواست با افراد معتاد، بیمار روانی، بی‌دین و لامذهب، بداخلاق و تندخو، مادی و بخیل و مجرم‌خو ازدواج نکنند.


نکنید آقا، نکنید خانم!

مگر خود آزاری دارید؟

نظرات 2 + ارسال نظر
الف.کاف یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:48

.
کلا برخوردتون با این جملات شهاب مرادی را نگرفتیم!
کلا دوست داریم برامون شفاف‌سازی کنید دیدگاهتان را!

خیلی ساده بهش نگاه کنید اول اگه در طرف مقابل همچین ویژگیهایی ببینه آدم خوب نباید باهاش ازدواج کنه دیگه. نه؟ از طرفی اگر کسی این تشخیص ها رو بده در طرف، مطمئنا جلو نمیره ، بدیهی نیست؟ پس اگر با دیدن این خصوصیات کسی جلو بره حتما خود آزادی داره و چنین توصیه ای چشم بسته غیب گفتن است!

الف.کاف سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:42

.
آهان ... خوبه .. پس معلوم می‌شه برداشتم نزدیک بوده به دیدگاهتون.
حرف شما کاملا منطقی ِ اما همه مثل شما منطقی نیستند...
من دقیقا کسانی رو می‌شناسم یا می‌شناخته‌ام که دقیقا با وجود دیدن یک یا چند ویژگی از این ویژگی‌ها بازم هم عاشق بوده‌اند و باز هم شدیدا تمایل داشتن با طرف ازدواج کنن!
شما خودتون منطقی هستید و احتمالا اطرافیانتون هم همین‌طور که انقدر چنین توصیه‌ای براتون عجیب بوده...
شنیدید زن‌ها احساساتی‌ان و احساساتی عمل می‌کنن؟
من خیلی از دخترها رو دیدم که به دلایل کاملا احساسی با وجود دیدن این ویژگی‌ها بعد از عاشق شدنشون همچنان ادامه دادن...
البته اگه همون دخترها خیلی قبل‌تر از وابسته شدن ِ احساسی همچین چیزهایی رو می‌دیدن بعید بود بیشتر برن جلو، اما بدبختی اینه که اکثر این ویژگی‌ها وقتی ارتباط نزدیک بشه دیده می‌شن و تا قبل از اون مخفی‌ان. و بعد از پیدا شدن عشق و وابستگی شدید بعضی از دخترها بد عمل می‌کنن و کاملا غیر منطقی.
من دوستی داشته‌ام که بعد از عاشق شدن و شناخت کامل طرفش وقتی باهاش منطقی حرف می‌زدیم می‌گفت اگه من بخوام با عقل و منطق‌ام فکر کنم و تصمیم بگیرم باید درجا این طرف رو شیفت+دیلیت کنم! اما نمی‌تونم و می‌خوام باهاش ازدواج کنم!
ماجرا تو ذهن زن‌ها این طوریاست...
بعد هم من تو دخترا دیدم که یه چیزهایی رو که می‌بینن مثل اعتیاد یا بیماری روانی یا تندخویی یا ... می‌گن بعد از ازدواج درست می‌شن یا درستش می‌کنم خودم!
این جمله شاید تاکیدی ِ بر اینکه یه چیزهایی رو تا دیدید کات! و دیگه اصلا جلو نرید و امید واهی به درست شدن بعدش نداشته باشید...
خلاصه اینکه خیلی هم چشم بسته غیب گفتن نیست ...

قبول دارم، اگه ادم قدری توی رابطه پیش رفته باشه براش سخته برگشتن،
اما فکر اینکه بعد از ازدواج بشه اینا رو تغییر داد هم اشتباهه!
چون در اکثر مواقع مردان تغییرات این چنینی مورد نظر خانمها رو زیر بارش نمیرند.
یک مثل معروف هست که میگه خانومها میخوان مردا عوض بشوند و چیزی باشند که اونها میخوان، اما نمیشه. و آقایون میخوان خانمها عوض نشوند و اون چیزی باشند که در ابتدای آشنایی بودند ، این هم اتفاق نمی افته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد