گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

خوشبختی!

می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم 
دیدم خودخواهیه دیدم نمی تونم 
تحمل می کنم بی تو به هر سختی 
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی 

به شرطی بشنوم دنیات آرومه 
که دوسش داری از چشمات معلومه 
یکی اونجاست شبیه من یه دیوونه 
که بیشتر از خودم قدرتو میدونه 

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم 
تو میخندی چه شیرینه    گذشتن تازه می فهمم تازه میفهمم 


تو رو می خوام تموم زندگیم اینه 
دارم میرم ته دیوونگیم اینه 

نمیرسه به تو حتی صدای من 
تو خوشبختی همین بسه برای من 
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم 
تومیخندی چه شیرینه گذشتن تازه می فهمم تازه میفهمم

نظرات 1 + ارسال نظر
الف.کاف یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 13:26

.

امان از سرنوشت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد