گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

repeatation

I think history always is repeating both  in  short  and  long  periods!

only the people are changing ....but  the relation and behavior aren't!


نظرات 3 + ارسال نظر
الف.کاف شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 22:27

.
زدین تو خط زبان اصلی‌ها!

شما بودید چند سال پیش گفتید کلاس زبان رو شروع کردید؟!
شما بودید یا من اشتباه می‌کنم؟!

پ.ن:
ولی من هیچ اعتقادی به تکرار تاریخ ندارم... چه‌ آدم‌هاش، چه روابطشون، چه رفتارهاشون...
هیچ وقت این جمله رو امس نکردم که تاریخ تکرار میشه...

یادم نیست که گفتم یا نه
اما میرفتم یه مدت ولی فایده ای هم نداشت.
ولی تاریخ تکرار میشه ها! باور کنین

الف.کاف چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:13

.
من اینجا کامنت نذاشته بودم؟!

نه! من همه کامنتها تون رو تایید کردم به جز یکی ؛-)

الف.کاف چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:49

.
همین بالایی (اولی) منظورم بود که الان تاییدش کردید.
خب آخه چند روز گذشته بود تایید نشده بود، فک کردم خودم خواب دیدم که گذاشتم!

شرمنده چند روزی دچار مرض شده بودیم. دور از جون شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد