گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

بحث روز

این روزا بعد از سالیانی که از اسمارت فون و شبکه های اجتماعی فراری بودم به دلایلی  ( مهمترینش این بود که با شناختی که از خودم دارم میدونم که از کار و زندگی می افتم) ، یه گوشی کادو بهمون رسید و ما هم به میمنت این وصالو مثل .... ها عضو همه اپ ها شدیم .

حالا این وسط یکی اومده ما رو عضو یک گروه کرده ، از گرو ههای طرفدار سر سخت پایداری و الف نون.... تو خود حدیث مفصل بخوان...

و مدام دعوا سر اینه که کی دزده و کی نیست، آخر مگر چیزی واضحتر از این هم میتواند باشد. بعضی ها مصداق خود بخواب زده ها هستند متاسفانه...

مشکل این است که به خاطر 2-3 نفر آشنای درون گروه ، نه رویمان میشود لفت بدهیم و نه جرات اظهار نظر داریم. خدا به دادمان برسد.

نظرات 10 + ارسال نظر
الف.کاف یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:53

.
ئه!!!! شمام فراری بودین!!!
منم مدت‌ها فراری بودم، تازه گرفتن‌ام...!!

ولی چقدر دوستتون داشتن که گلکسی نوت 5 هدیه دادن!!
فقط یه همسر عاشق می‌تونه همچین کاری بکنه...

که اینطور!!! این شمارنده آماری شما عجب گزارشهایی میده؟! جالبه. ولی قسمت آخرش یکم منحرف شده ؛-)

الف.کاف سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:55

.
ئه! کجاش منحرف شده؟ قسمت گلکسی نوت 5 اش یا همسر عاشقش؟!
اولیش رو شمارنده‌ی وبلاگ بهم گفت ولی دومیش رو حس زنانه‌ی خودم...
البته به دومی همچین اعتمادی نیست، چون زن‌ها انقدر چیزای عجیب‌غریبی تو وجودشون هست که خودشون هم خودشون رو نمی‌شناسن.
یه زنی رو می‌شناسم که همسرش بارها با کتک‌هاش روانه‌ی بیمارستانش کرده و با اینکه وضع مالی خیلی خوبی ندارن اما این خانوم با پولی که از سرویس دو تا بچه مدرسه‌ای می‌گیره (شاغل نیست اما برای کمک خرج یه رفت و برگشت دو تا بچه مدرسه‌ای رو به عهده گرفته) همین قبل از عید یه گوشی یک‌میلیون‌و‌نیمی برای همسرش گرفت. چرا؟ چون دلش می‌سوخت همسرش هنوز گوشی قدیمی کلیدی ده سال پیش دستشه...
چون از حرف دلش خبر دارم می‌دونم اصلا عاشق شوهرش نیست و فقط بخاطر بچه‌هاش داره زندگی می‌کنه...
پس خیلی اعتمادی به اون حس زنانه‌ی من نیست...

حالا کدومش انحراف داشت؟؟

کلا قسمت هدیه از همسر عاشق. همسر عاشق کیلویی چند؟! راستی شما این شکلک ها رو چطوری میزاری؟
اها یاد گرفتم!
اما این آمار گیر شما خیلی مفصله. راستی این الکی هر بار میگه از یه کشور اروپایی هستم؟؟!!
جالبه ،اتفاقی مثل هم شده ، یا من از شما ورداشتم؟
من که دلم واسه موبایل دکمه ایم تنگ شده. چیه اینا وقتِ آدم و میخوره.
در مورد خانوما من گاهی اصلا درکشون نمیکنم و اعتراض شدید دارم و چون آدم دادزنی نیستم میریزم تو خودم و میام اینجا داد میزنم. اما فایده نداره
چون تازگیها مشکل قلبی پیدا کردم

الف.کاف سه‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 13:57

.
در ضمن ... این شمارنده‌ی آماری ما مال شما هم هستاااا
معرف حضورتون هست کاملا
:دی

بعله! واسه همین کلی تعجب کردیم و چیز یاد گرفتیم!!
اکسپریا Z1 شمایی؟

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:13

.
نه هر بار نمی‌گه اروپایی هستین، بنده خدا فقط یه بار گفت اونم وقتی با گوشی بودین... که همونم باعث شد من بجا نیارم.



چقدر خوبه که اهل داد زدن نیستید... من از بچگی تا امروز عصبانیت مردها برام مساوی داد زدنه .. و البته با کمی مخلفات...

بله منم. من رو که دیگه نگفته خارجی‌ام! گفته؟!!

سلام. صبحتون بخیر. چه خوب که همزمان آن هستیم!
نه
میگه از ایرانید. خودمو میگه از رومانی؟!
داد زدن گاهی خوبه وگرنه مثل من مریضی میاره

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:32

.
بلی :)

صبح شمام بخیر

نمی‌دونم... شما یه راه تخلیه برای عصبانیت‌تون پیدا کنید که هم خوب باشه هم به سلامتی‌تون آسیب نرسونه...
فکر کنم چند سال پیش بود دلم یه اتاقک عایق صدا می‌خواست برای تخلیه عصبی!

حالا خیلی جدی ِ مشکل بیماری‌تون؟
توصیه‌های پزشک‌تون چی بوده؟

ممنون. خیلی خوبه که صبح چهار شنبه ای یه گوش پیدا کرده باشی واسه حرف زدن
روزم ساخته شد فکر کنم
والا باید برم کوه داد بزنم
خیلی جدی نیست. اما دکتر گفته ورزش سنگین نکن و استرس نداشته باش و غذای چرب نخور
باید تست ورزش و اکو برم که پشت گوش میندازم هی

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:35

.
راستی ..
گفتید:
"بعله! واسه همین کلی تعجب کردیم و چیز یاد گرفتیم!!"

از چی تعجب کردید؟ و چه چیزایی یاد گرفتید مگه؟

اینکه اطلاعات زیادی از ویزیتور میده مثل مدل دستگاه ، سیستم عامل، حتی رزولوشن صفحه . اینا رو نمیدونستم. و به لطف شما یاد گرفتم

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:26

.
آهان آره
اون ذره بینه کلید ماجراست :دی
کلا خیلی چیزای جالب داره این سایت
من تا حالا شمارنده ها کامل تر و بهتر از ایشون ندیدم

چند سال پیش فیلتر شده بود نمی دونم چرا ... من زنگ زدم به شرکتی که ازش دایل آپ می گرفتم (خودتون دیگه حساب کنید مال چند سال پیش بود!) گفتم آقا این یه سایت معمولی آمارگیریه. چرا فیلتره؟!
بعد اونها هم با روشی عجیب که تو ایران نادره پیگیری کردن و از فیلتری به درآمد!
چون اگه فیلتر باشه عملا کاربردی نخواهد داشت.

ممنون از اطلاعات خوبی که به من دادید.
و خوش به حال استت کانتر که شما ازش تعریف میکنید!

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:39

.
آها یادم رفت یه چیزی بگم...
اون اوائل که تازه وبلاگ زده بودم و تو سرچ‌هام این شمارنده رو پیدا کردم و یه‌ذره باهاش کار کردم اما گیر کرده بودم... نمی‌تونستم اطلاعاتی که می‌خوام رو پیدا کنم... چیکار کردم؟!
ایمیل زدم برای پشتیبانی استت کانتر و سئوال‌هام رو پرسیدم. البته با انگلیسی دست و پا شکسته... اون‌ها هم جواب دادن و مشکلات حل شد.
شما رو نمی‌دونم اما بیشترین قسمتی که به درد من می‌خوره Recent Visitor Activity هستش.
همین دیگه :)

به قول خارجیها wow جقدر شما پیگیرید.
ممنون منم به لطف شما کلی چیز میز یاد گرفتم از همون قسمت

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:40

.
چقدر من امروز حرف زدم ببخشید
قرار بود یه ماه بیشتر سکوت کنم مثلا ...

نه اصلا هم زیاد نیست.
لطفا سکوت نکنید!

الف.کاف چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:00

.




پ.ن:
معنی این لبخند رو که می‌دونید؟!
یعنی اومدم خونده‌م .. ولی خب حرفام ته کشیده بود.

ممنون که سکوت نمیکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد