گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

انتظار بیجا!

چه شادی ای میکنند آخر شده های به فرموده اول!

من از سر بیچارگی در زمین شما بازی می کنم! حالا شما هی به خودت گل بزن و شادی کن!

خود گویی و خود خندی 

عجب مرد هنرمندی! 

نظرات 2 + ارسال نظر
الف.کاف پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 16:56 http://aakharinaarezoo.persianblog.ir/comments/8057/16279535/

.

چون دسترسی به این کامنت‌تون نداشتید لینکش رو گذاشتم...

جواب به‌دردبخور و مفصلی نداده بودم اما فقط بخاطر رعایت احترام خودتون و کامنت‌تون نمی‌تونستم لینکش رو نذارم.
معذرت می‌خوام اگه این مدت با حال بد خودم اندکی تلخ کردم کام‌تون رو.

خیلی ممنون . نه بابا من خیلی هم خوشحال میشم از درد و‌دل کردن با شما. میدونم سودی واسه شما نداره. اما واسه من خیلی خوبه. چرا معذرت خواهی. تلخی کام من اگرم باشه از اینه که کاری از دستم بر نمیاد . پیروز باشید.

الف.کاف دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:18

.
یه مشکلاتی پیش اومده بود پست‌های وبلاگم رو پاک کرده بودم.
آخرین آرزو رو هم یادداشت‌هاش رو از دسترس خارج کرده بودم.
این بود که اینجا آدرس جداگونه‌اش رو براتون گذاشتم.
اما خب چند روزی گذشت و مشکل وبلاگی من هم برطرف شد و برشون گردوندم. شما وقتی این کامنت رو دیدید و تایید کردید که همه چی برگشته بود به حالت عادی... احتمالا براتون سئوال شده بوده که این کامنت معنا و مفهومش چیه!!
گفتم توضیح بدم فکر نکنید من زده به سرم همچین کامنتی گذاشته‌ام!!!

آها
ممنون
راستش منم گیج شده بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد