گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

خوابم میاد!

این روزا دارم یه سریال میبینم ! همه قسمتاشو پشت هم ! خوبیش اینه که نمیخواد واسه قسمت بعدیش صبرکنی  چون همشو دارم

اما از خواب و خوراک و کار و زندگی انداخته منو .


همیشه دنیا اونجوری پیش نمیره که ما انتظار داریم!  وبلاگ خوندن و نوشتن هم دیگه منسوخ شده انگار!


امروز رفته بودم یک اداره دولتی ، همه جا رو دیوارا هشدار داده بودند هرگونه توهین به کارمند دولت طبق قانون زندان داره، اینقدر تکرار کرده بودند که آدم فکر میکنه همه ارباب  رجوعها مدام در حال دعوا و اهانت به کارمندا هستند. آخه این چه وضعشه !؟ 

والا  تکریم ارباب رجوع، و مشتری  همیشه و همه جا یک اصله اما انگار ما برعکسیم! 

دیگه آدم میترسه یک اعتراض کوچولو هم بکنه! ماشاالله همشونم کاری ، سر وقت بیا، با وجدان کاری  و مسئولیت پذیر...

نظرات 5 + ارسال نظر
الف.کاف دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:00 http://http:/

.
منم خیلی سال پیش فرار از زندان رو همین جوری دیدم...
ولی خیلی لذت داشت...
همون موقعی که لاست خیلی گل کرده بود من فرار از زندان رو دیدم... یعنی از بس از لاست گفته بودن گفتم بذار اول فرار از زندان رو ببینم بعد لاست رو که قشنگ‌تره...
خلاصه ما فرار از زندان رو دیدیم و کلی هم کیفش رو کردیم بعدش اومدیم سراغ لاست به زوووووور چند تا قسمت اولش رو دیدم اما هر کاری کردم نتونسم ادامه بدم... مونده بودم اینی که همه انقدر ازش تعریف می‌کردن چرا انقدر برای من ناجذابه!!!

اتفاقا من اول لاست رو دیدم و خیلی بهم چسبید و مدتها دنبال ادامه اش بودم تا انتها.
بعد از او فرار از زندان رو هم تا آخر دنبال کردم
لاست رو بیشتر دوست داشتم چون آخرش به یک جاهایی رسید که قبلنا بهش فکر کرده بودم

اینروزا هم داشتم لیست سیاه رو میدیدم که فصل سوم تمام شد و فعلا تو کف ادامه اش هستم!

الف.کاف دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 17:02

.
وبلاگ خوندن و نوشتن که بعله!! خیلی وقته منسوخ شده...
اما چی شده که الان موضوعش رو پیش کشیدید؟! برام جالبه بدونم دلیلش رو...

دلیل خاصی نداره. همینطوری به فکرم رسید.
آخه قدیما وقتی پست میگذاشتیم، میرفتیم تو لیست به روز شده ها و اقلا یکی دو نفر جدید میومدن میخوندن!
اما دیگه الان یه نفر غریبه هم نمیاد ببینه اینجا چه خبره

الف.کاف چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 18:05

.
والیبال رو دنبال می‌کنید؟
یا این سریال از پیگیری اونم انداختتون؟!

اره. جون به سر شدیم تا بردیم. شما چی؟
اون سریالم فعلا سرس جدیدش نیامده

المیرا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 00:08

.
من نتایج رو دنبال می‌کردم تا امروز
اما بازی امروز رو دیدم... از بد شانسی من به قول شما از اون جون به سر شدن‌ها بود... از اون استرسی‌هاش!!

پ.ن:
امروز یعنی شنبه ... چون از 12 شب گذشته تاریخ یکشنبه می‌خوره.
یک‌شنبه بازی با ونزوئلاست که قائدتا نباید سخت باشه..
البته همین ونزوئلا امروز فرانسه رو جون به سر کرده تا یه باخت داده بهش!! 3-2 باخته!
ببینیم 5/5 صبح با ما چیکار می‌‌کنه...

سلام صبحتون بخیر
بازی با ونزوئلا تاثیری روی سرنوشت هیچکدوم نداشت . طبیعی هست که ایران بازی رو جدی نمیگیره . مثل لهستان روبروی ایران.

شما بازی رو نگاه کردین؟

الف.کاف یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:45

.
کدوم بازی رو نگاه کردم؟
ایران و لهستان رو تا حدودی بین کارهام نگاه می کردم. یعنی بر عکس بازی های قبل تلویزیون رو روشن کرده بودم و می شنیدم و بینش تو آشپزخونه کارها رو می کردم. دقایق آخر رو هم دقیقا جلوی تلویزیون بودم و حرص می خوردم.
اما بازی ونزوئلا رو تو رختخواب بودم!
بین ساعت 6 و 7 که اتفاقی بیدار شدم یه لحظه یاد بازی افتادم، گوشی کنارم بود، با گوشی شبکه 3 رو باز کردم، آخر ست دوم بود که ونزوئلا برد. تا دوباره خوابم ببره چند دیقه اول ست سوم رو هم دیدم.
بعد از بازی بیدار شدم و با سرچ فهمیدم ایران 3-2 برده... خب علتش هم بی انگیزگی می تونه باشه هم اینکه ایران امروز هم مثل لهستان دیروز از ترکیب دومش استفاده کرد...
فقط امیدوارم این اولین و آخرین نسل طلایی والیبالمون نباشه...

بازی ونزوئلا منظورم بود چون ساعت 5 صبح شروع میشد.
من هم امیدوارم اما به نظر میرسه که جایگزین پروری مناسبی انجام نشده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد