گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

کمک!

با خودم قرار گذاشتم بنویسم

اما هر کاری میکنم نوشتنم نیماد

این روزا به قول حاج آقای دیشبی انگار تو برزخ هستم

تکلیفم روشن نیست

کمک لازم دارم


پ.ن.: دردی است غیر مردن کان را دوا نباشد پس من چگونه گویم!

نظرات 6 + ارسال نظر
الف.کاف پنج‌شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 09:24

.
کدوم حاج آقا دقیقا؟!

ببخشید فضولیمان گل کرد

حاج آقایی که تو برنامه ماه عسل اومده بود و تو زندان با اعدامی ها کار میکرد. ماه عسل میبینید؟

الف.کاف چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 23:14

.

بله مته عسل می دیدم :)

وبلاگتون رو از اینجا به بعد نخوندم! گذاشتمشون کنار فردا سر فرصت بخونم :)

این کنار کجاس ؟
شما بعضی وقتا یادتون میره فکر کنم وقتی نوشتن رو میگذارید کنار که کجا گذاشته بودینش!؟

الف.کاف جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 18:22

.
دوباره سلام

منظورم از کنار این بود که تمام صفحاتی از وبلاگ‌تون رو که نخونده‌ام رو روی مرورگرم باز گذاشته‌ام که تو یه حال و هوای بهتر بیام سراغشون و تک‌تک‌شون رو بخونم که متاسفانه حالم بهتر که نشد هیچ، هی بدتر شد متاسفانه... معذرت از تاخیر...

خواهش. خیلی ممنون از توجهتون
فکر کنم سوء تفاهم شده من در مورد کنار فقط میخواستم مزاح کنم!
امید وارم اوضاع بهتر بشه
راستش وقتی تو پست آخرتون دیدم نوشتید تمام ،شوکه شدم و نگران
کاش شرایط بهتر بود!

الف.کاف یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 13:51

.

همه‌اش رو خوندم... نمی‌دونم دیروز یا پریروز...
ولی ...

چونه زدن با شما فایده نداره، نه؟
کلا شخصیت‌تون مدلی هست که آدم با اصرار به جایی برسه یا نه؟؟؟

اتفاقا من خیلی زود قانع میشم همیشه! اصلا نیاز به اصرار و چونه زدن نیست
اما من منظورم این نبود که نپذیرفتم، گفتم کاش اوضاع جور دیگه ای بود.

الف.کاف دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:50

.
نچ! منظور من از چونه چیز دیگه ای بود... چیزی بود که بعد از خوندن وبلاگتون می خواستم بگم...

اها از اون نظر! بعله!

چی میخواستید بگید؟ لطفا
خوشحال میشم.
در ضمن وقتایی که فکر میکنم نظرم درسته تغییر عقیده نمیدم و اصرار میورزم
اما دوست ندارم نظرم رو به کسی تحمیل کنم!

الف.کاف دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 19:45

.
پس هیچی ... اصرار فایده نداره ... چون شدیدا معتقدید نظرتون درسته!

نه !!!
حالا شما بگو شاید متوجه اشتباهم شدم!
داشتیم از این موردها هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد