گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

به در نگاه میکنیم

امروز داشتم یک وبلاگی رو که چند وقتی است  دوستی معرفی کرده میخوندم، خلیی جالبه حرف هایی که نوشته بودند  رو انگار خود من نوشته بودم، 

درواقع حرف دل من از زبان  ایشون بیرون اومده بود

منم از سال 1990 که اولین جام جهانی بود که کامل دنبال میکردم  عاشق  آرژانتین و منتظر قهرمانیش بودم تا الان، ولی امسال اصلا دنبال نکردم بازی ها رو از دربی که قبلتر کلا قطع امید کرده بودم. دیگه هم به این فوتبال علاقه ندارم با توجه به وقایع اخیر کلا بی حس شدیم همه،  

همه قدرتها فقط در پی استثمار ملتها هستند

به نظرم عالمی از نو بباید ساخت وز نو آدمی

خیلی بده که نشستیم فقط نگاه میکنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی شنبه 3 دی‌ماه سال 1401 ساعت 14:50

چقدر دیر به دیر آپدیت می‌کنید. بیشتر بنویسید.

ممنون از کامنتتون. چرا باید بیشتر بنویسم ولی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد