گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

اگر فعالیت نکنیم پس نیستیم!

اگر به لیست وبلاگهای به روز شده اینجا دقت کنید، اکثرشون تبلیغی هستند شاید بالای 80 درصد، به نظر میرسه دیگه کاربردی که ماها از وبلاگ داشتیم کاملا منسوخ شده و با وجود رقیبهای دیگه کسی اهمیتی نمیده به اینجا

جالبه ولی که هنوز سایت بلاگ اسکای کار میکنه، به وبلاگهای مدیر و ادمینهاش که نیگاه میکنی میبینی سالهاست آپدیت نشدند فکر کنم خودشون هم اینجا رو ترک کردند، و اینجا یکجورایی خود گردان شده، حق هم دارند احتمالا اصلا دیگه درآمدی نداشته باشه براشون، 

حالا چی شد که من اینا رو نوشتم، خودم هم نمیدونم. دوست دارم اینجا یک چیزهایی بنویسم. و بخونم از بقیه، اخبار و احوالات روز آدما،  چیزهای روزمره، تجربه های شخصی ، عده کمی از وبلاگهای به روز شده مطالبشون رو میتونم بخونم. شایدم من اشتباه میکنم و نباید وقت واسه اینچیزا گذاشت

 داریم سمت خوبی نمیریم. چشم انداز خاکستری مایل به سیاه است و آلودگی وجودمان رو فرا گرفته، کاش دستی از آستین درآد و کمکی بکند!

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1401 ساعت 14:20 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام دوست عزیز
چه خوب نوشتی این پستت رو
منم با حرفتون موافقم و بلاگ اسکای به امان خدا رها شده است
ممنون میشم به منم سر بزنی

سلام
ممنون
فکر کنم داریم وقتمون رو اینجا از دست میدیم

لیمو دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1401 ساعت 12:24 https://lemonn.blogsky.com/

درسته نسبت به شش یا هفت سال پیش خیلی کمتریم اما هنوزم هستیم. دلیل کمتر نوشتن دوستان غم این روزهاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد