گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

گریزان

خیال خام در سر می پرورانم....

وقت بیشتری نیاز دارم

دارم سعی میکنم بنویسم

امروز یک روز معمولی بود، مدتهاست طبق برنامه نمیتونم پیش برم. خیلی کارهام رو نمیرسم انجام بدم. زیاد خسته میشم و بیشتر وقت آزادم رو در حال مراقبت هستم. دوست دارم یک چیز جدید بخونم یا یاد بگیرم اما وافعا وقتش جور نمیشه

همیشه به اونایی که زیاد مطالعه میکنند غبطه میخورم. کاش  به جای خوابیدن میشد کار مفیدتری کرد


نظرات 1 + ارسال نظر
ماهش پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1402 ساعت 18:49 https://badeyedel.blogsky.com/

خوابم خیلی مهمه برای سلامتی واجبه و اینکه هیچ چیز مهم تر از سلامتی نیست اگه از دست بره رفته!؟

بله واجبه. اما کاش میشد از زمانش بهتر استفاده کرد
باز هم سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد